×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر
گلستان از ظرفیت های ویژه ای برای فعالیت دبیرخانه دایمی جشنواره تئاتر ایثار برخوردار است

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با توجه به سابقه درخشان گلستان در فعالیت های هنری به ویژه تئاتر، این استان شمالی از ظرفیت های لازم برای فعالیت دبیرخانه دایمی جشنواره ملی تئاتر ایثار برخوردار است.

تشبیه نیوز گلستان – آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در پیامی به اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار افزود:با توجه به سابقه درخشان این استان در فعالیت های هنری از جمله تئاتر انتظار دارم رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با دبیری دائم جشنواره ملی تئاتر ایثار بنام استان گلستان موافقت و مساعدت فرمایند.
امام جمعه گرگان اظهار کرد: این رخداد فرهنگی و هنری را با هدف نگاه هنرمندانه به فرهنگ ایثار،از خود گذشتگی ،زندگینامه شهدا و ایثارگران در قالب هنر که زیباترین ،منظم ترین نوع ارتباط مردمی محسوب می شود و در عین حال برای مخاطبین بویژه جوانان عزیز بسیار مفید ،جذاب و تاثیرگذار می دانم.
حضرت آیت الله نورمفیدی بیان کرد:تقارن برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در استان گلستان با ایام مبارک دهه کرامت (میلاد با سعادت فاطمه معصومه «س» و امام رضا «ع» ) فرصت مغتنمی است که هنرمندان محترم تاثیرات معنوی را با زبان هنر به زیبایی به روی صحنه ببرند .
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران از همه کسانی که دراین مسیر مبارک گام برمی دارند ،تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.