×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اندیشه و قلم شهید مطهری برای بشریت راهگشا و قابل استفاده است.

حجت الاسلام دیلم گفت: ریل گذاری خوبی در حوزه آموزش و پژوهش مدارس علمیه رقم خورده است.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در آیین تجلیل از مقام شامخ مدرس و تقدیر از مدرسین نمونه اهل سنت استان گلستان در دانشگاه گنبدکاووس گفت: امروز باید تفکر و اندیشه دینی شهید مطهری را در جامعه بگسترانیم.

وی با اشاره به موضوع شیوه درست فکر کردن و درست زندگی کردن در آیات قرآن کریم، افزود: گاهی شخصیت ها متعلق به یک دین، قوم و مذهبی نیست و در انقلاب اسلامی ایران نیز افرادی بروز و ظهور کردند که برای مسلمانان و حتی جهان اسلام تاثیرگذار بودند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید براینکه باید تفکر و اندیشه دینی شهید مطهری را در جامعه بگسترانیم، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد آثار شهید مطهری اسلامی است و امام راحل احیاگر تفکر دینی و اسلامی، شهید مطهری است.
حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه، همت، تلاش و همکاری جامعه مخاطب و علما و روحانیون با مرکز اسلامی گلستان در سال گذشته و سال های قبل تر از آن ویژه بود، بیان کرد: ریل گذاری خوبی در حوزه آموزش و پژوهش مدارس علمیه رقم خورده است و ما باید با حفظ داشته های قبلی برای ارتقای داشته های فعلی سعی و تلاش داشته باشیم.
وی با بیان اینکه، انتخاب مرکز اسلامی گلستان به عنوان مرکز برتر با تعامل، همکاری و حضور و تلاش علما و روحانیون محقق شده است، تصریح کرد: رشد چشمگیری داشتیم و اکنون در نقطه و قله ای هستیم که دغدغه سال های گذشته را نداریم و اگر کنار هم قرار بگیریم و منسجم باشیم قطعا موفق تر خواهیم شد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان همچنین در سخنان خود درخصوص، اعطای مدرک علمی مورد تایید وزارت علوم، شورای آموزشی، سپرده شدن امورات برعهده خود علما، به روز کردن مدارک در سامانه و رابطین مدارس توضیحاتی ارائه داد و گفت: حضور رابطین قوی، باعث رشد و ارتقای مدارس علمیه خواهد شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.