×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهمیت برگزاری انتخابات در دور دوم همانند دوره اول است

حجت الاسلام قربانعلی جمشیدی رئیس شورای وحدت استان گلستان در رابطه با برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفتند: با توجه به اینکه در دور دوم انتخابات تعداد داوطلبان کم است مردم می‌توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

تشبیه نیوز گلستان – وی با بیان اینکه در دور دوم برگزاری انتخابات در استان گلستان تنها در شهرستان گنبدکاووس بین ۲ کاندیدا انتخابات برگزار می شود تا یک نفر با رای مردم تعیین شود، اظهار نمودند: اهمیت برگزاری انتخابات در دور دوم همانند دوره اول است و لازم است مردم در همه حوزه‌های که انتخابات برگزار می‌شود، حضور یابند.

ایشان، تخصص و تجربه را از ویژگی‌های مهم داوطلبان برای شکل گیری مجلس قوی و کارآمد عنوان کرد و گفت: نامزدهای انتخابات باید به مسائل و مشکلات کشور و حوزه انتخابیه اشراف کامل داشته باشد، پیگیر مشکلات معیشتی و اقتصاد منطقه و حوزه انتخابیه باشند تا بتوانند در بحث نظارت و قانونگذاری موثر واقع شوند و دستاورد مهم انتخابات را انتخاب افراد قوی خواند و تصریح کرد: تشکیل مجلس قوی به رفع مشکلات و پیشرفت کشور کمک می‌کند و قادر است گام های بلندی برای حل مشکلات کشور بردارد.

حجت الاسلام جمشیدی از همه کسانی که به دخالت در تعیین سرنوشت خود علاقه مند هستند و دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور دارند دعوت نمودند تا در انتخابات پیش رو شرکت نمایند.

در خاتمه حجت الاسلام جمشیدی بیان کردند؛ با توجه به بررسی های صورت گرفته و جمع بندی نهایی ، ضمن احترام به موضع مستقل آقای عبدالحکیم آق آرکاکلی در ورود به انتخابات ، بدلیل نگاه تحول خواهانه و علمی ایشان به مجلس دوازدهم و جهت گیریهای مثبت وی در اصلاح امورات مربوط به مجلس و مردم و همچنین نظر شورای عالی وحدت کشور ، شورای وحدت اصولگرایان استان گلستان حمایت خود را از آقای عبدالحکیم آق آرکاکلی اعلام میدارد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.