×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.
اکنون الگوئی شده‌ایم برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان به گونه‌ای که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.
مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق و لبیکی است به آرمان‌های شهدا، باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده نماییم که مطمئنا امید آفرین خواهد بود.
از فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند تشکر می‌کنیم و قطعا از آنها به نحو احسنت تقدیر خواهد شد.
لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری و مطالبه شود، انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متاثر از این مناسبت ملی شود.
قطعا فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از دفاع مقدس بوده گنجی است که باید با هدف‌گذاری با برنامه‌ریزی، تبیین و روشن‌گری حفظ شود.
لازم است در هر شهر و روستا، هر اداره و ارگان، به‌ویژه دانشگاه‌ها و مدارس، یک برنامه شاخص برنامه‌ریزی شود تا با استفاده از راویان دفاع مقدس و روایت صحیح از آن‌چه که بر ایران اسلامی گذشت و دستاوردهایی که داشت تبیین و امید آفرینی صورت گیرد و این فرهنگ مقدس ترویج و گسترش یابد.
گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.