×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه و ارتقاء کیفیت ارتباطات مخابراتی در شهرستان کلاله

رئیس مخابرات شهرستان کلاله اهم اقدامات انجام شده درراستای توسعه مخابرات در این شهرستان را تشریح کرد .

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه ، مهندس ابوطالب نوری در گفتگویی مهم ترین پروژه های اجرا شده توسط مخابرات شهرستان کلاله را تشریح و برنامه های در دست اقدام را اعلام کرد .
رئیس اداره مخابرات شهرستان کلاله گفت : با نصب کافوی نوری در قوجمز علاوه بر آزاد سازی یک کافوی مسی ، کابل ۶۰۰ زوجی جهت توسعه شهرک های برخورداری ، انتظامی و مسکن جوانان آزاد می شود واین از مهمترین برنامه های در دست اجرا در مخابرات کلاله می باشد .
مهندس نوری اجرای فیبراختصاصی بانک ها را از برنامه های مهم این شهرستان دانست که با تلاش همکاران ستادی وشهرستان کلاله اجرا شده است .
وی اقدامات انجام شده در جهت توسعه شبکه را نیز برجسته عنوان کرد و گفت : شروع به کار نصب سه کافو نوری در بلوار مدنی فلکه بسیج و روستای قوجمز ، جمع آوری کافوهای مسی وکابلهای توت ، تجهیز سایت آی درویش به فیبرنوری ،برق رسانی به سایت های مالای شیخ- سه راهی پیشکمر-قوجمزو مکان یابی نصب سه سایت دیگر در مناطق چیشت خوجه لر – یل چشمه پایین –قارنکی جنگل –چالجه قویجق را از جمله این اقدامات وهدف از انجام این طرح ها را افزایش کیفیت ارتباطات مخابراتی در سطح شهرستان دانست .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.