×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خیرین مدرسه ساز پیشران ایران قوی

به پاس مجاهدت‌های خاموش خیرین مدرسه ساز بیست وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان آق قلا با حضور مسئولین، معتمدان و خیرین مدرسه ساز و عموم مردم شهرستان برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ، محمد جواد شاهکومحلی گفت:خیرین نیک اندیش با نگاه به آینده فردای دانش آموزان عزیز بهترین پیشران ایران قوی در کشور هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس گلستان افزود: خیرین مدرسه ساز ظرفیت عظیم جامعه هستند که در تحقق شعار امسال گام های بلندی را در زمینه توسعه عدالت آموزشی خواهند برداشت.

وی اظهار کرد: فلسفه کار برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق از خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است اینکه در کنار این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شوند.

شاهکومحلی بیان کرد: مهمترین دغدغه برای خیران تحقق نیت آنان است که اگر بتوانیم این اعتماد را ایجاد کنیم توانستیم در زمینه جلب مشارکت خیرین موفق عمل کنیم.
گفتنی است بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان آق قلا با حضور محمد حسین کمیلی رییس مجمع خیرین استان و مسئولین شهرستانی در سالن آمفی تئاتر مدرسه عظام این شهرستان برگزار شد.
همچنین در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز استان با اهدای لوح و تندیس یادبود تجلیل شد

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.