×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان در شهر گرگان خبر داد.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان ، درویش علی حسن زاده با اعلام این خبر افزود، این نمایشگاه از هفتم لغایت نهم خردادماه ۱۴۰۳ در گرگان برگزار می‌شود و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار با هدف معرفی امکانات و توانمندی‌های خود در اولین دوره برگزاری این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی با بیان این‌که این نمایشگاه سه روزه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه در ساعات ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است و تمامی فعالان خصوصی و دولتی در حوزه کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند و فرصتی مناسب برای تقویت ارتباطات B2B در سطح استانی و ملی فراهم می‌شود.
مدیرکل صمت گلستان هدف اصلی این نمایشگاه تخصصی را معرفی خدمات شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات کسب و کار عنوان کرد و گفت: نمایشگاه‌های کسب و کار فرصتی عالی فراهم می‌کنند تا کسب و کارهای مختلف در فضایی مناسب گرد هم ‌آیند و آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصر به‌ فرد خود را به نمایش بگذارند.
حسن زاده در ادامه با اشاره به محوریت نمایشگاه­های خدمات کسب و کار، توضیح داد : شرکت‌ها و کسب و کارها در این رویداد نمایشگاهی خدمات مختلف قابل ارائه به مجموعه‌های صنعتی، معدنی و بازرگانی را در قالب رسانه‌های چاپی، مالتی مدیا، الکترونیک و یا شیوه‌هایی نظیر رونمایی از پلتفرم یا محصول و خدمت جدید خود، به نمایش می‌گذارند که می‌تواند کنشی موثر و بسیار مفید در این حوزه باشد.
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه که شرکت کیفیت سازان مجری برگزاری آن است؛ جلسات هم‌اندیشی میان کارآفرینان و صاحبان کسب وکار‌ها با مدیران شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات کسب و کار برگزار می‌شود .
همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره با مشاوران کسب و کار نیز از دیگر بخش‌های این رویداد است.
مدیرکل صمت گلستان همچنین از حضور مدیران صنعت، معدن و تجارت استان در این رویداد خبر داد و افزود : جلسات مذاکره اتاق‌های بازرگانی ، کانون‌ها ، سندیکا‌ها و اتاق‌های صنعت و معدن با کارآفرینان و همچنین پرسش و پاسخ مستقیم با مدیران و کارآفرینان صنایع مرتبط و معرفی قابلیت‌های اصناف از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه ۳ روزه به شمار می‌رود.
وی شرکت کنندگان نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان را دارای بیش از پنجاه نوع مختلف خدمات در این حوزه برشمرد و گفت: ارایه دهندگان خدمات سرمایه‌گذاری کسب و کار، خدمات حسابداری، خدمات مشاوره کسب و کار، روانشناسی کسب و کار، خدمات فناوری، نوآوری و هوشمندسازی کسب و کار، خدمات آموزشی و توانمندسازی، مدیریت زنجیره تامین، خدمات طراحی و تاسیس کارخانه، خدمات احیا و بازآفرینی کسب و کار‌های غیر فعال، خدمات مشاوره حقوقی کسب و کار، خدمات بیمه و امور مالیاتی و … از جمله شرکت کنندگان این رویداد هستند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.