×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آبرسانی سیار با بیش از ۲۷۰هزار مترمکعب آب شرب به مناطق دچار تنش

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سال گذشته، بیش از ۲۷۰هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان تحویل داده شده است.

تشبیه نیوز گلستان – ابوالفضل رحیمی با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در خصوص تامین آب شرب برای مناطق دچار تنش آبی استان، اظهار داشت: در سال گذشته و به خصوص در فصل تابستان، به دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب از سوی مردم، تقاضا برای آب شرب افزایش یافته که این امر، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تحویل بیش از ۲۷۰هزار مترمکعب آب شرب به تعداد ۲۰هزار سرویس از طریق آبرسانی سیار به روستائیان محترم و همچنین بعضی از شهرهای دچار تنش آبی استان در سال گذشته خبر داد و گفت: حجم آبرسانی سیار در هر ماه با توجه به میزان گرمای هوا و تعداد مناطق دچار کمبود آب، متغیر بوده و از ابتدای سال گذشته تاکنون روند صعودی داشته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان آبرسانی سیار را یکی از راههای تامین آب شرب روستاهای مواجه با بحران اعلام کرد و گفت: این اقدام به ویژه در تمام ایام سال در مناطقی که با کمبود آب مواجه بوده و منابع آبی جایگزین ندارند انجام می شود .

رحیمی در پایان در تشریح عملکرد آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، بیان داشت: ۲۵۷روستا و نقاط جمعیتی در کل استان با جمعیتی بالغ بر ۱۸۶هزار نفر در سال گذشته از خدمات آبرسانی سیار این شرکت استفاده نموده اند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.