×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده سپاه نینوای استان با مدیر کل انتقال خون استان گلستان دیدار کرد

فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان باهدف ترویج فرهنگ اهدای خون و بالابردن روحیه ایثار و از خود گذشتگی دربین کارکنان و عموم جامعه به مناسبت تاسیس سپاه انقلاب اسلامی در یک اقدام خدا پسندانه خون اهدا کرد.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان ؛ سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با دکترفاطمه محمدی مدیر کل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ایرج رضا زاده انتقال خون استان ، دیدار وگفتگو کرد و در ادامه، درکار خیر و خداپسندانه اهدای خون شرکت کرد.
دراین دیدار دکتر فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون استان ضمن تبریک گرامیداشت تاسیس سپاه انقلاب اسلامی ، با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های انتقال خون خاطرنشان گفت: خوشبختانه کارکنان انتقال خون در خصوص تحقق این فریضه حیاتی با روحیه بسیجی ، تمام تلاش های خود را برای رسیدن به اهداف والای سازمانی بکار گرفته اند که جای بسی خرسندی است .
سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه استان دراین دیدار اظهار امیدواری کرد با توجه به رسالتی که بر عهده دارد بتواند گامی مثبت درجهت ترویج فرهنگ اهدای خون مستمر و سالم بردارد.
وی گفت ، امروز برای سلامتی و نجان جان بیماران عزیزخون خود را اهدا می کنیم و از همه مردم شریف و نجیب استان به خصوص بسیجیان سلحشور درخواست می کنم جهت این امر خیر پیشقدم شوند و به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
گفتنی است دراین دیدار دکتر فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون استان گلستان از سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به پاس خدمات ارزنده سپاه پاسداران درزمینه تشویق احاد مردم درامراهدای خون سالم ومستمربا اهدای لوح وهدیه تجلیل کرد.
متن لوح تقدیر به شرح ذیل :
” واعدوا لهم ما استطعتم من قوه “
«اهدای خون سالم ومستمر ، اهدای زندگی دوباره »
برادربزرگوار سردار ملک‌شاهکویی فرمانده محترم سپاه نینوای استان گلستان
دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده نگری امام خمینی(ره)است، نهادی ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان عالم را سرلوحه کار خویش قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه خود ساخته است.ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز (ره) و همچنین شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اینجانب سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی محترم ، معاونان و همه پاسداران در استان گلستان تبریک عرض می‌کنم.لازم می دانم از خدمات ارزنده سپاه پاسداران درزمینه تشویق احاد مردم درامر اهدای خون سالم ومستمر تقدیر و تشکر می نمایم‌.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.