×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار مدیرفنی و حرفه ای خواهران با فرماندار گرگان

فرماندار گرگان گفت: آموزش و توانمند سازی افراد با مهارت های فنی و حرفه ای، موجب ایجاد نیروی متخصص و کاهش نرخ بیکاری خواهد شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، پنجشنبه ۶ اردیبهشت، اسماعیل نادری فرماندار گرگان با زهرا فرامرزی مدیرفنی و حرفه ای شهرستان حوزه خواهران دیدار و گفتگو کرد.

نادری با بیان اینکه بیکاری و عدم استقلال، بانوان را بیشتر در معرض برخی آسیب ها قرار می دهد افزود: آموزش و مهارت آموزی بانوان منتج به کاهش آمار بیکاری و استقلال مالی آنان می شود.

فرماندار شهرستان گرگان ضمن بیان اهمیت آموزش های مهارتی در وضعیت کنونی کشور و نقشی که این آموزش ها در ایجاد اشتغال مولد و پایدار دارند گفت: جوانان می توانند با کسب یک یا چند مهارت آینده شغلی خویش را تضمین نموده و به رشد و رونق اقتصادی خانواده و اجتماع کمک کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از اقدامات خوبی که در حوزه مهارت آموزی در شهرستان گرگان توسط مراکز فنی و حرفه ای صورت گرفته است، توصیه کرد: باید درگیر آمار نشده و تلاش بر افزایش مهارت آموزان به خصوص در روستاها باشد.

فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: باید در خصوص مهارت آموزی به روستاییان تلاش بیشتری صورت گیرد زیرا که این امر موجب افزایش شغل در روستاها و در نتیجه مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهد شد.

گفتنی است در این نشست مدیرفنی و حرفه ای حوزه خواهران نیز گزارشی از وضعیت مهارت آموزی در حوزه بانوان ارائه کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.