×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دریافت مزد، کمترین حق کارگران است وهمه دغدغه مسئولین و متولیان امر کارگری باید پرداختن به سایر حقوق کارگران باشد

تشبیه نیوز گلستان – رییس کل دادگستری گلستان در دیدار با جامعه کار و تولید استان گفت : اگر می گوییم حمایت از کارگران فقط بحث حقوق و مزد روزانه کارگر نیست بلکه سایر حمایت های دیگر مانند امنیت ، رفاه بیشتر ، سهیم شدن کارگران در فرایند تولید، و دخیل شدن کارگران در تصمیم گیری های نظام برای کارگران می باشد.
دکتر آسیابی به خلل های قانونی و همینطور قوانین دست و پاگیر در تولید و حمایت از کارگران اشاره کردند و گفتند اینکه قانونی در کشور وضع شده حتما برای آن ضمانت اجرایی وجود دارد و هرگونه تخلف یا قصور در اجرای این قوانین در نظام نامه ها وقوانین جرم انگاری شده که حتما در مراجعات این موضوع لحاظ خواهد شد.
ایشان به پتروشیمی جزیره_آشوراده و همچنین پیگیری‌های دستگاه قضا برای احیا و برگرداندن به خط تولید بیش از ۱۱۰ واحد تولید در استان خبر داد که منجر به تولید بیش از ۳۰۰۰ نفر در استان اشاره کردند.
دکتر آسیابی از بدیع و نو بودن این جلسه در دستگاه قضا با حضور سه جانبه گرایانه جامعه کارگر ، نمایندگان کارفرمایان، و دولت خبر داد و گفت این سه جانبه گرایی در کشور نشان دهنده بها دادن به نظر و دخیل کردن کارگران و کارفرمایان در تصمیمات مرتبط با خود بوده است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.