×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام معاون استاندار به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل

بسم الله الرحمن الرحیم

صنعت حمل و نقل یکی از محورهای اساسی توسعه اقتصادی هر کشور است و پیشرفت متوازن بخش حمل و نقل در تمامی حوزه ها و بهره برداری مناسب از آن به عنوان پیش نیاز توسعه سایر بخش ها به توانمند سازی اقتصادی ملی منجر می شود.

با همه فواید مستقر در این بخش، صنعت حمل و نقل همواره با یک چالش مهم و اساسی بنام امنیت و تامین سلامت رانندگان و مسافران روبروست.

جاده‌های ایمن و مناسب و شبکه‌های حمل و نقل مطلوب از شاخص‌های توسعه یافتگی و از زیرساخت‌هایی است که زمینه شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی را نیز فراهم می‌کند و گلستان از جمله استان های مستعد و دارای ظرفیت است که استقرار شرکت های بین المللی حمل و نقل و فراهم کردن زیرساخت های لازم جاده ای برای توسعه تولید و صادرات در آن ضروری است.

هفتم اردیبهشت ماه هر سال که به روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا ضمن قدردانی از تلاشهای فداکارانه و دلسوزانه متولیان حوزه حمل و نقل، بار دیگر بر ضرورت امر آموزش و فرهنگسازی‌ به منظور کاهش تصادفات جاده ای و ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها تاکید و افکار عمومی را بر اهمیت این مسئله متمرکز کرد.

اینجانب ضمن تبریک هفتم اردیبهشت ماه، روز ایمنی حمل و نقل حمل به تلاشگران حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی استان، و فعالان این عرصه بسیط، از تلاشها و زحمات تمامی دست‌اندکاران قدردانی نموده و برای این بزرگواران، سلامتی و موفقیت روز افزون مسئلت می نمایم.

سیدمهدی مهیائی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.