×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جلسه در خصوص رفع مشکلات ناشی از عوارض پروانه ساختمانی مدارس خیرساز گلستان

در نشستی با حضور مسولین استانی و شهرستانی پیگیری امور خیرین مدرسه ساز در خصوص معافیت پروانه ساختمانی مدارس گلستان در سالن معاونت امور عمرانی استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان، وحید فراهی نقش خیرین مدرسه ساز را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: حضور خیرین مدرسه ساز از دوجهت برای ما حائز اهمیت است؛ نخست این که این افراد بخشی از نیازهای آموزش و پرورش را برطرف می‌کنند و دوم و مهم تر این که فرهنگ احسان، نیکوکاری و انفاق را در جامعه نشر می‌دهند.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان با بیان این که سرانه فضای آموزشی در استان پایین است، گفت: باید همگی تلاش کنیم و از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا بتوانیم این سرانه‌ آموزشی را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: استان گلستان با کمبود فضای آموزشی روبروست و خیرین مدرسه‌ساز میبایست مورد حمایت دولت قرار گیرند که لحاظ کردن تخفیفات و معافیت‌های ویژه برای این عزیزان از اهمیت زیادی برخوردار است.

فراهی تصریح کرد: مشکل و معضل اساسی ما درحال حاضر برای پروژه های مشارکتی و خیری هزینه های صدور پرداخت عوارض پروانه ساختمانی است که پرداخت این نوع هزینه ها خیرین را بی انگیزه می کند.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان پیشنهاد معافیت کامل یا تخفیف حداکثری مدارس خیری از هر گونه هزینه های ساختمانی و عوارض شهر داری ها و دهیاری استان را مطرح کرد و افزود: از طریق مراجع نظارتی و قانونی این مهم می تواند اجرایی و عملیاتی شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.