×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخستین جلسه کمیته کارشناسی تدوین منابع آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ، جلسه کمیته کارشناسی تدوین منابع آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با حضور شادکام کارشناس پژوهش اداره کل و متقاضیان تدوین منابع آموزشی تکلیفی سازمان از بخش خصوصی برگزار شد.

بنابر تعهد اعلامی سازمان در سال ۱۴۰۳، استان گلستان موظف است در ۴ پودمان منتخب در حوزه فناوری اطلاعات، منابع آموزشی جدید را بر مبنای اسناد حرفه و شایستگی های تدوین شده نهایی، تهیه و به ستاد سازمان ارسال کند.

بنابر این گزارش، نگرش جدید سازمان در تدوین منابع آموزشی، تاکید بر استانداردهای شایستگی ذیل استانداردهای حرفه تدوین شده در سنوات اخیر است تا ضمن پویایی و اثربخشی منابع آموزشی راه را برای استقرار نظام نوین حرفه ای آماده سازد.

در این نظام آموزش‌های مهارتی مبتنی بر اسناد حرفه، پس از قبولی در آزمون جامع می تواند تمام مزایای قانونی مدارک دانشگاهی رسمی را برای دارندگان گواهینامه های مهارتی حرفه ای، بدنبال داشته باشد. این نظام به موازات نظام آموزش رسمی کشور بوده و در مراحل مختلف قابل تبدیل به یکدیگر خواهند بود.

شایان ذکر است در این جلسه متقاضیان تدوین منابع آموزشی از محتویات شیوه نامه و روش انجام کار اطلاع یافتند و مقرر گردید ادامه جلسات به صورت غیر حضوری و در بستر پیام رسانه‌ای بومی ادامه یابد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.