×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار و تجلیل مدیرکل انتقال خون استان گلستان از فرمانده تیپ متحرک ۲۳۰ شهید متاجی نزاجا استان گلستان

مدیرکل انتقال خون استان گلسنان گفت ، فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که به فرموده فرماندهی معظم کل قوا «ارتش ، یک سرمایه وذخیره واندوخته برای این ملت است» وبه فرماندهی ،کارکنان وسربازان تیپ ۲۳۰ شهید متاجی تبریک و از ارتش به عنوان یار قدیمی انتقال خون یاد کرد.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان ، درروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه مصادف با هفته سلامت و مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران دکتر فاطمه محمدی مدیرکل بهمراه حسینعلی ملک حراست و یعقوب زنگانه روابط عمومی انتقال خون استان با سرهنگ علی اکبرعرب فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسداله متاجی نزاجا دیدار وبا اهدای هدیه تجلیل کرد .
دکترفاطمه محمدی با بیان اینکه تیپ ۲۳۰ شهید متاجی نزاجا از افتخارات انتقال خون گلستان است ادامه داد: این اهداکنندگان همواره فراخوان های انتقال خون را در کوتاه ترین زمان و با بیشترین درصد مشارکت لبیک گفته اند و صفات نجات بخشی و دفاع خالصانه از همنوعان در این نیرو تبلور یافته است.
دکتر فاطمه محمدی درادامه افزود : مدیریت اهداکنندگان در بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و حتی زمانی که یک گروه خونی خاص نظیر گروه‌های خونی منفی موردنیاز است از اهمیت بالایی برخوردار است با مشارکت نیروهای غیور ارتش استان توان خدمت رسانی انتقال خون نیز افزایش یابد.
علی اکبرعرب فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسداله متاجی نزاجا گفت: از نخستین روزهای پس از انقلاب اسلامی نیروهای ارتش همواره در صفوف اول اهدای خون به همنوعان چه در شرایط بحرانی نظیر جنگ و بحران‌های طبیعی و چه در وضعیت صلح حاضر بوده‌اند.
وی با بیان اینکه پیش از تاسیس سازمان انتقال خون ایران، بانک خون ارتش بنا نهاده شده بود و فعالیت‌هایی را به انجام می‌رساند، گفت: ارتش و مردم همواره همراهی و همدلی بی نظیری را با یکدیگر داشته‌اند که نقطه اوج آن به دوران هشت سال دفاع مقدس باز می‌گردد و اگر این تعامل نبود جان بسیاری از مصدومین جنگ به ویژه در نقاط مرزی حفظ نمی‌شد.
فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسداله متاجی نزاجا در ادامه، با بیان اینکه اهدای خون نماد ارزشمندی از همدلی، نوع دستی و احساس مسئولیت است که در حفظ سلامتی و حیات جامعه نقش بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: کارکنان تیپ ۲۳۰ شهید مناجی همواره در پویش اهدای خون، طرح های مردمیاری و کمک به هموطنان پیشگام هستند.
گفتنی است درروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه تیم سیار خونگیری در تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسداله متاجی مستقر شده بودند که بیش از۴۰ نفر از فرماندهان و پرسنل ارتش در این آیین موفق به اهدای خون خود شدند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.