×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نصب بیش از ۷۰۰فقره انشعاب فاضلاب خانگی در مرکز استان گلستان

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان از نصب بیش از ۷۰۰ فقره انشعاب فاضلاب خانگی در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
تشبیه نیوز گلستان – سوخته سرایی با اعلام این خبر افزود: این شرکت در راستای اجرای پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب و به منظور ارتقا سطح بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست اجرای انشعاب فاضلاب خانگی را در دستور کار قرار داده است.

سرپرست امور ابفا گرگان با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب و فاضلاب اقدام کنند.

سوخته سرایی بیان داشت : به منظور افزایش بهداشت عمومی و رضایتمندی مشترکین در مرکز استان ۲هزار و ۷۰۲فقره سمپاشی منهول های فاضلاب معابر عمومی و خیابانهای اصلی جهت مبارزه با حشرات موذی توسط همکاران حوزه بهره برداری و توسعه فاضلاب امور آبفا گرگان انجام شده است.

این مقام مسئول در ادامه دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب را شستشوی بیش از ۳۱۶ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب عنوان کرد و اظهار داشت : این عملیات در راستای جلوگیری از رسوب گذاری ، جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو صورت گرفت .

سرپرست امور آب و فاضلاب مرکز استان در پایان افزود : تعداد ۴هزار و ۲۰۷ مورد بازرسی منهول ، رفع گیر ۳۶۲ فقره شبکه و انشعابات فاضلاب ، اجرای بیش از ۵ کیلومتر عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب ، ۱۷۵ مورد اصلاح دریچه منهول سرقتی و جابجا شده و اصلاح ۲۱ فقره انشعاب فاضلاب ، ویدئو متری بیش از ۵ کیلومتر شبکه فاضلاب و همسطح سازی ۸۴ فقره انشعاب از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب شهرستان گرگان در سال گذشته عنوان کرد.

گفتنی است تعداد مشترکان تحت پوشش فاضلاب خانگی در شهرستان گرگان ۲۴هزار و ۷۴۲ فقره و تعداد ۷۳هزار و ۹۱۰ واحد می باشد .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.