×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست مدیرکل استاندارد گلستان با معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد گرگان

در نشست مدیرکل استاندارد گلستان با معاون پژوهشی و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد گرگان بر موضوع تایید صلاحیت آزمایشگاه ها و انجام فعالیت های مشترک جهت بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه در تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی تاکید کرد.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، سید مهدی حسینی در این نشست با بیان اجمالی از وظایف، ماموریت ها و اهداف سازمان ملی استاندارد بر آمادگی این اداره کل را برای تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در زمینه های تایید صلاحیت آزکایشگاه، تدوین استاندارد های ملی و بین المللی، برگزاری دوره های آموزشی، انجام پروژه های تحقیقاتی، بازدید دانشجویان از آزمایشگاه های اداره کل و دیگر زمینه های مرتبط، به تبیین نقش و اهمیت استاندارد پرداخت.
مدیرکل استاندارد گلستان: بر نقش استاندارد در تمام عرصه های زندگی در زمینه کیفیت و ارتقاء سطح تولید اشاره نمود و بر ضرورت رابطه بین استاندارد و دانشگاه به منظور همگرایی مضاعف جهت دستیابی به تعالی کیفیت با حفظ جایگاه مشتریان و مصرف کنندگان تأکید کرد.
حسینی در ادامه با اشاره به فرآیند تدوین استاندارد، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در صدد است با بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها در امر تدوین استانداردهای بین المللی و استفاده از توان علمی اساتید، زمینه ساز ارتقای کیفی کالا و خدمات شود.
وی در پایان با اشاره موفقیت سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی بین المللی: از جمله مزایای استقرار آزمایشگاه ۱۷۰۲۵، حصول اطمینان از کیفیت عملکرد آزمایشگاه، ارتقاء کیفیت منابع آزمون، توجه به کارگیری روش های استاندارد و اعتبار بخشیدن به نتایج آزمون صادره توسط آن آزمایشگاه باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.