×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار شد

ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار گرگان، مدیران کل عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان و کارکنان راه و شهرسازی گلستان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان – سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابتدای این مراسم با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است، اظهار داشت: هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه جایی های مدیریتی، منشا تحولات مفیدی در بخش های مختلف خواهد بود.

وی به تحولات مثبت در حوزه ی راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های دولت موضوع مسکن است و مجموعه مدیریت استان نسبت به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اهتمام جدی و حساست ویژه ای دارند که در این راستا شایسته است سرپرست جدید این اداره کل با همکاری شرکتهای خدمات رسان پروژه های مسکن را با شدت و قوت اجرا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با تاکید بر تلاش مضاعف برای خدمت بیشتر به مردم تصریح کرد: تامین زمین برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن، رفع حاشیه نشینی در شهرها و استقبال از تولید کنندگان مسکن را از مهمترین اولویت های راه و شهرسازی برای مشارکت در توسعه همه جانبه استان می باشد که بایستی به صورت ویژه مورد توجه مدیر جدید این مجموعه قرار بگیرد.

سیدمهدی مهیائی تاکید کرد: دستگاههای عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان یک خانواده بزرگ و منسجم و کارکنان آن، با انگیزه و توانمند هستند که با تمام توان فعالیت می کنند.

وی افزود: ساختار اداره کل راه و شهرسازی استان سالم و پویا است و امیدوارم همکاران همانند گذشته همراهی خوبی با مدیر جدید این مجموعه داشته باشند.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، سیدمحمد حسینی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب و از خدمات ۲۴ ماهه ی مهدی ملک مدیرکل سابق تقدیر شد.

گفتنی است سیدمحمد حسینی پیش از این سمت عهده دار مدیرکلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان بود.

 

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.