×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آموزش ثبت قرارداد در سامانه خودنویس

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از آمادگی دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات گلستان برای آموزش ثبت قرارداد در سامانه خودنویس به شهروندان و بنگاه های مشاور املاک خبر داد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، مهندس مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان عزیز و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده‌است تا هم وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس khodnevis.mrud.ir ثبت شوند.

مهندس ملک ادامه داد: بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از آمادگی دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان برای آموزش ثبت قرارداد در سامانه توسط متعاملین و بنگاه های ماشور املاک خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند برای فراگیری آموزش ثبت قرارداد در سامانه خودنویس به دبیرخانه کارگروه به آدرس خیابان شهید بهشتی، ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی گلستان مراجعه و یا با شماره تلفن ۵-۲۲۲۳۱۳۱ داخلی ۳۰۹ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.