×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبر های خوب معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش استان برای معلمان گلستانی

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پیری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گلستان از تامین منابع و پرداخت ۱۷/۵ درصد از مابه‌التفاوت پاداش و مرخصی ذخیره بازنشستگان سال ۱۴۰۰ ناشی از اجرای قانون رتبه بندی خبر داد.

وی اضافه کرد پس از پرداخت کامل پاداش و مرخصی بازنشستگان ۱۴۰۰، با اجرای کامل قانون رتبه بندی و تغییرات حکمی ایجاد شده از شهریور ماه ۱۴۰۰ مطالباتی تحت عنوان مابه‌التفاوت برای کسانی که پس از تاریخ مذکور به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند ایجاد گردید که با پیگیری‌های بعمل آمده توسط مدیران در سطح ملی و استانی، بخشی از آن از منابع سال ۱۴۰۲ تامین و پرداخت گردید.

محمد پیری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع گلستان از ذی‌نفعانی که به هر دلیلی در لیست پرداخت قرار ندارند خواست که واحدهای امور اداری شهرستانهای خود مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اقدام نمایند.

همچنین در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان موضوع اجرای مفاد ماده ۱۶ و ۱۸ قانون شورای آموزش مورد پیگیری قرار گرفت. براساس مصوبات این جلسه مقرر شد به ازای هر متر مربع زیربنا واحدهای جدید تجاری، ۲ درصد از بهای یک متر مربع ساختمان‌های مشابه در همان منطقه را به منظور تامین بخشی از هزینه های خرید زمین جهت توسعه و ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی با اولویت تکمیل پروژه های ناتمام از احداث کنندگان این واحدها اخذ نمایند.

همچنین برابر ماده ۱۸ قانون مذکور احداث کنندگان شهرکهای جدید با حداقل ۲۰۰ واحد از زمان اجرایی شدن این قانون مکلف شدن فضای آموزشی مورد نیاز را تأمین نمایند.

وی اضافه کرد: اجرای این مواد یکی از اهداف حوزه پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع در جهش درآمدی و ساخت و تکمیل پروژه ناتمام در افق ۲۵ ساله می باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.