×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار مدیر منطقه گلستان با نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری/ مردم از عملکرد شرکت نفت رضایت دارند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با حاج کمال آخوند غراوی، نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان دیدارنمود.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ، در این دیدار سید محمد حسینی ضمن تبریک سال جدید، و پیروزی رزمندگان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی در شکستن ابهت رژیم صهیونیست ،انتخاب وی را بعنوان نماینده مجلس خبرگان و معتمد مردم ولایت مدار استان در جهت وحدت آفرینی همچون گذشته به فال نیک گرفت و آرزوی توفیق دراجرای وظایف قانونی مجلس خبرگان و حل مشکلات مردم منطقه را از خداوند خواستار شد.

حسینی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در راستای حقوق شهروندی و مسئولیت‌های اجتماعی، ناترازی مصرف، سامانه‌های الکترونیکی، سوخت‌کشاورزی و اهداف اجرای طرح جمع‌آوری کارتهای اضطراری مجاری عرضه پرداخت.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری نیز درادامه با ابراز رضایت و خرسندی مردم از عملکرد مدیریت و کارکنان شرکت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان در مواجه با بحرانهای بوجود آمده گفت: کار جهادی شما همانند سربازان گمنام بوده که سختی کار را مشاهده نمی نمایند.

حاج آخوند کمال غراوی سپس از مدیر منطقه و مجموعه کارکنان بابت ارائه خدمات ارزشمند و مطلوب به هموطنان در زمستان گذشته و تعطیلات نوروزی تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد به یاری خداوند و همدلی و همیاری مردم و تمامی مسئولین در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای فرهنگ حقوق شهروندی بیش از گذشته قرمهای موثری برداریم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.