×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشادتهای لشکر۳۰ گرگان دردوران دفاع مقدس هیچگاه از خاطره مردم ایلام پاک نخواهد شد

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان در مراسم روز ارتش گفت: مردم ایلام رشادتها و ایثارگری های لشکر۳۰ گرگان و بسیجیان لشکر ۲۵ کربلا دردوران دفاع مقدس را فراموش نمی کنند.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان، دکتر جمال اسدی،مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سرهنگ حیدری جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: ایثار، فداکاری، دلاور مردی‌ و رشادت‌های مردان غیور و همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های حساس مختلف در دفاع از کیان ایران اسلامی، بر همگان آشکار وروشن است.
وی ضمن تبریک عملیات غرور آفرین «وعده صادق» در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی گفت: حماسه جدید پاسخگویی به تجاوزات رژیم صهیونیستی به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان بوده است .
وی افزود: این خون شهدا بود در این حماسه که در مقابل استکبار واسرائیل ایستادگی کرد.وشیرین بود که آسمان رژیم صهیونیستی برای مدتی در اختیار کشور ایران بود.
وی افزود: رشادتهای لشکر۳۰ گرگان در منطقه ایلام را مردم ایلام فراموش نکردند و ما قدردان نیروهای مسلح هستیم و هر چه در توان داریم در راه خون پاک شهدا به کار خواهیم بست.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.