×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پروژه های نیمه تمام خیرساز گلستان در اولویت تکمیل

رحمت نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول درمجلس شورای اسلامی و مدیر کل نوسازی مدارس گلستان با خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ، دکتر رحمت نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و مهندس فراهی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان به دیدار دکتر خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور رفتند واز نزدیک باایشان دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار دکتر نوروزی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی در سطح استان وحوزه انتخابیه تاکید کرد و افزود: ساخت مدرسه و آموزش فرزندان این مرزوبوم در این برهه زمانی بسیار مهم و حیاتی می باشد.

به گفته وی، مدارس در استان نیازمند فضاهایی درخور بوده که الحمدالله این مهم در گلستان باحمایت ومشارکت خیرین نیک اندیش و سازمان نوسازی مدارس به تحقق پیوسته است.

در این دیدارهمچنین دکترخان محمدی از حمایت و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از مجموعه نوسازی مدارس و نقش بارز نمایندگان در تدوین قوانین مربوط به امر مدرسه سازی قدردانی نمودند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور یکی از اولویت های اصلی سازمان را در تکمیل و ساخت مدارس در مناطق محروم عنوان کرد و توجه بیشتر به اعتبارات مربوط به ساخت و توسعه فضاهای آموزشی را گامی اساسی برای رفع مشکلات این بخش اعلام نمود.

در پایان این دیدار ریاست سازمان نوسازی دستورات ویژه ای جهت پیگیری و حل مشکلات مطرح شده توسط نماینده محترم مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی صادر کردند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.