×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام رئیس شورای اسلامی شهرگرگان به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

همزمان با فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهندس عیسی مهری رئیس شورای اسلامی شهرگرگان با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی؛شورای اسلامی شهرگرگان همزمان با فرا رسیدن ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عیسی مهری با صدور پیامی این روز را به غیور مردان ارتشی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز ارتش یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید.» «حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای»

ارتش جمهوری اسلامی ایران نمادی از وحدت راهبردی و هم افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان است .ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی، بسیجی و مردمی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در هر لحظه در کنار نظام جمهوری اسلامی و مردم شهید پرور ایران ایستاده و در هشت سال دوران درخشان دفاع مقدس قدم به قدم با دشمن جنگید و با خون خود و دفاع از ارزشهای دینی و اعتقادی و آب و خاک میهن اسلامی بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود.

آزادگی، بالندگی و شکوه ایران بزرگ بی تردید مدیون توانمندی غیورمردان و دلاورمردانی همچون ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای جان برکف نظامی است.

اینجانب به همراه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بر خود لازم دانستیم به منظور تجلیل و قدردانی از رشادت‌های بزرگ مردان ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی،این روز را به مقام معظم کل قوا و به آحاد ارتشیان به خصوص نیروهای ارتشی لشگر ۳۰پیاده گرگان وهمه ارتشیان شیردل گرگان وگلستان تبریک گفته، یاد و خاطره حماسه سازان شهدای گرانقدر ارتش به ویژه سرداران و امیران سرافراز آن را گرامی داشته و از خداوند متعال آرزوی سربلندی و عزت با شکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نماییم .

عیسی مهری

رئیس شورای اسلامی شهرگرگان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.