×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیات وعده صادق باعث شادی اقشار مختلف مردم شد/دانشگاه فرهنگیان باید در مرکز تبیین اهداف عملیات وعده صادق باشد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: عملیات وعده صادق باعث خوشحالی همه اقشار و خانواده ها گردید چون این حمله ای بود که بدون هیچ آسیبی به مردم به اهداف تعریف شده رسید.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از خبرگزاری بسیج استان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در دیدار رئیس و اساتید دانشگاه فرهنگیان گلستان با ایشان گفت: عملیات وعده صادق باعث خوشحالی همه اقشار و خانواده ها گردید چون این حمله ای بود که بدون هیچ آسیبی به مردم به اهداف تعریف شده رسید.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: خوشحالی مردم بخاطر موشک باران دشمن نبود بلکه بخاطر اولین سیلی و برخوردی بود که ما با دشمن بصورت مستقیم داشتیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس از امکانات اولیه هم محروم بودیم اما امروز با پیشرفت های علمی به تولید موشک هایی با برد بالا رسیده ایم و این باور ماست که به فرموده امام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: عملیان وعده صادق حادثه بی نظیری بود که قدرت ایران را به دشمنان نشان داد چون آنان هیمنه خود را در بالا می دید و با ضعف به ما نگاه می کرد اما این عملیات هیمنه آنان را در هم شکست و قدرت ما را به رخ دشمنان کشید.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: دشمن پیش بینی کرده بود که در صورت حمله ایران به اسرائیل از همه جهت چه داخلی و چه خارجی مورد حمله دشمنان قرار بگیرد ، اما با یاری خداوند و نصرت الله این حمله انجام شد و هیچ مشکلی هم پیش نیامد و مردم فهیم کشورمان با برگزاری تجمعات مختلف از این اقدام حمایت کردند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان باید در مرکز تبیین اهداف انقلاب و این حمله قرار بگیرد و واقعیت را بیان کند تا انشاالله با یاری خداوند شاهد پیروزی جبهه اسلام و شکست این حکومت کودک کش باشیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.