مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان، چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور در مرکز سامد به صورت مستقیم پاسخگوی درخواست های مردم شریف استان از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ کد ۲ است.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان و با عنایت به تأکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی مبنی بر استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمترسانی به مردم و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، عیسی بابائی ، چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور در ساختمان سامد و از طریق تلفن ۱۱۱ کد ۲ بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های مددجویان این نهاد و سایر نیازمندان در استان خواهند بود.
روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان، گفت: در این سامانه مشکلات و نیازمندیهای مددجویان بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنان را صادرمی کند .
روابط عمومی کمیته امداد استان با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواستهای مردمی بهمنظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواستهای مددجویان و اقشار نیازمند بهصورت غیرحضوری راهاندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میشود.
روابط عمومی کمیته امدادبابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت www.e.emdad.ir و soha.emdad.irدر دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به استقرار سیستم امداد هوشمند( سها) و بهمنظورتسریع درارسال درخواست و عدم نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان ، از مددجویان و مراجعهکنندگان تقاضا داریم با مراجعه به آدرس های اشاره شده درخواستهای خود را بهصورت الکترونیکی ثبت کنند.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس ۱۱۱، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند