×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی نشاط و امید را به محلات خواهیم برد

اولین جلسه هم‌اندیشی طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با حضور نمایندگان ادارات و دستگاههای مرتبط برگزار شد .

اتشبیه نیوز گلستان – صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ اسماعیل تیموری سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در نشستی پیرامون برپایی طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دیدار و گفتگو کرد.
تیموری گام‌های اجرایی در این طرح را اینگونه بیان نمود: گام اول ؛ استفاده از حضور مشاورین در حوزه‌های خانواده، حقوقی، پزشکی و … جهت دسترس پذیری همه شهروندان به صورت رایگان

گام دوم ؛برگزاری کارگاه‌های آموزشی اجتماعی نظیر جوانی جمعیت، فرزند پروری، مشاوره پیش از ازدواج و …

گام سوم ؛اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی برای کودکان و نوجوانان

گام چهارم ؛ با هدف تحقق بخشیدن به شعار مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) با مضمون جهش تولید با مشارکت مردم ایجاد بازارچه‌های فروش بانوان سرپرست خانوار را برپا خواهیم نمود.

و در نهایت در گام آخر با برپایی جشن‌های مناسبتی با رویکرد ایجاد نشاط و شادی در محلات سطح شهر گرگان تلاش در ارائه خدمات موثرتری خواهیم داشت.

همچنین تیموری عنوان کرد: اولین روز برپایی چهارشنبه‌های اجتماعی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت در مدرسه علمیه حضرت فاطمه صدیقه س در محله جامی برگزار و محلات همجوار را پوشش خواهد داد.

در پایان وی اضافه نمود: دستگاه‌های اجرایی میتوانند با توجه به تخصص و توان خود ارائه خدمت نموده و انتظار ما این است که با توجه به ماموریت ذاتی همه دستگاهها در حوزه اجتماعی و با حمایت یکدیگر بتوانیم بهترین خدمات را ، آنطور که شایسته شهروندانی گرگانی می باشد، ارائه نماییم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.