×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان در برنامه زنده تلویزیونی صبحگاهی سیمای مرکز گلستان

امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان میهمان برنامه صبحگاهی سیمای مرکز گلستان بود.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان در این برنامه دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با تقدیر از اقدام شجاعانه دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن رژیم اشغالگر صهیونیستی و در دفاع از امنیت و منافع ملی، به تشریح اقدامات این سازمان در خصوص برنامه ها، بیان فعالیتهای شاخص این سازمان پرداخت.

وی با تقدیر از تلاش و همت مدیران، کارشناسان، کشاورزان و بهره برداران و همه دست اندرکاران بخش کشاورزی در استان گلستان گفت: کسب رتبه اول جوجه ریزی در کشور افتخاری است که با کوشش و تدبیر این عزیزان به دست آمده است .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در ادامه با تاکید بر توجه به شعار سال ۱۴۰۳ که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده به تشریح فعالیت های سازمان در این خصوص پرداخت و گفت: اساس برنامه های ما ترغیب و تشویق مشارکت بهره برداران بخش کشاورزی است.

وی افزود: در کنار تلاش ما برای افزایش کمی و کیفی تولید، برنامه ریزی برای بازرگانی محصولات کشاورزی که دسترنج بهره برداران و کشاورزان استان است به صورت جدی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار دارد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.