×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشت یابی بیش از ۱۰۱۰۰ کیلومتر شبکه و ۳۱۵ هزار عدد انشعاب گاز در سطح استان گلستان

رئیس بازرسی فنی شرکت گازاستان گلستان با بیان خبر فوق دراین خصوص گفت:تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۱۷۵ کیلومتر شبکه و تعداد ۳۱۵ هزار و ۶۸۰ انشعاب گاز نیز در سطح استان نشت یابی شده است.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ، محمد جواد کمال غریبی با تشریح اهداف عملیات نشت یابی افزود: این شرکت از ابتدای سال گذشته طی برنامه ریزی انجام شده برنامه نشت یابی را همانند سنوات قبل با قوت هرچه تمام تر انجام و توانسته در این راستا علاوه بر نشت یابی شبکه و تاسیسات مدفون ، انشعابات مشترکین خانگی ،تجاری ،اداری وصنعتی ، همچنین ایستگاه های تقلیل فشار و صنعتی ،پروژه های در حال اجرا و اقلام و کالاهای موردنیاز شرکت گاز استان را نیز مورد بازرسی قرار دهد .

وی افزود: در همین رابطه در سالی که گذشت ، تعداد ۴۸۰ مرحله بازرسی از اقلام و تجهیزات ، بازرسی از ۳۲۶ مورد ایستگاه تقلیل فشار گاز و صنعتی به همراه ۴۹ مورد پروژه های در حال اجرا نیز از جمله اقدامات این شرکت در این رابطه بوده است .

کمال غریبی ضمن تاکید بر روند نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز بویژه تأسیسات مدفون شده اظهار داشت: همه این خدمات در راستای نگهداشت از تاسیسات گازرسانی بوده تا ضمن صیانت از این وسایل ، مواردی نشتی و مخاطره آمیز که رویت و ثبت شده باشد سریعاً به ادارات گازرسانی اعلام و واحدهای مربوط دراسرع وقت نسبت به مرتفع شدن آن اقدام خواهند نمود.

رئیس بازرسی فنی شرکت گازاستان گلستان تصریح کرد: مشترکین عزیز نیز به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز لازم است قبل از نصب تجهیزات خانگی به سیستم های لوله کشی گاز آنها را با کف صابون نشت یابی کنند .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.