×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعمال تخفیف ۹۵ درصدی برای پروژه‌های خیّرساز/۱۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از محلات گرگان پیش‌بینی شد

تشبیه نیوز گلستان – عیسی مهری، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در حاشیه رونمایی از طرح چهارشنبه‌های اجتماعی و در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه اظهارکرد: در جنگ ترکیبی که دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به راه انداخته‌اند خبرنگاران و اهالی رسانه در خط مقدم این نبرد قرار دارند.

وی افزود: همه تلاش ما این است در حوزه مدیریت شهری و موضوعات مرتبط با شهر و شهروندان، شعار امسال که جهش تولید با مشارکت مردم است را جامه عمل بپوشانیم.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان یادآور شد: برخی از اقدامات در سال گذشته برای نخستین بار اتفاق افتاد و امسال هم سعی کردیم تا جایی که امکانپذیر است اقدامات ما به نفع شهروندان باشد‌. در بودجه امسال افزایش ۱۰ درصدی تعرفه عوارضی داشتیم در حالیکه تا ۴۴.۵ درصد و متناسب با نرخ تورم می‌توانستیم افزایش داشته باشیم.

مهری گفت: یکی دیگر از مشوق‌هایی که در لایحه بودجه امسال برای کمک به صنعت ساخت و ساز در نظر گرفتیم تخفیف ۹۵ درصدی برای ساخت و سازهایی است که توسط خیران انجام خواهد شد.

وی همچنین افزود: در لایحه بودجه امسال هم‌چنین ۱۰۰ میلیارد تومان برای امر محرومیت زدایی از محلات کم برخوردار مصوب شده است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.