×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
منش هلال‌احمری باید الگوی دستگاه‌ها قرار بگیرد

مدیرکل بازرسی استان گلستان در جلسه توجیهی پایش و بررسی دستورالعمل های داخلی جمعیت هلال‌احمر گلستان ضمن تبیین نحوه بررسی عملکرد ادارات گفت: هلال‌احمر نمادی از بشریت است و منش هلال احمری باید الگوی دستگاه‌ها قرار بگیرد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، عبدالله آقاعلیخانی مدیرکل بازرسی استان گلستان در جلسه توجیهی پایش عملکرد این جمعیت گفت: پرداختن به مسائل انسانی در ادارات حائز اهمیت است، از این روی نگاه ما به هلال‌احمر به عنوان نمادی از بشریت است و اگر انسان‌ها بخواهند بهتر زندگی کنند و فاصله‌های انسانی را کم کنند، باید مفهومی از هلال‌احمر ایجاد شود.

وی افزود: نیروهای هلال‌احمر جان خود را در معرض خطر قرار می دهند، فداکاری می‌کنند تا جان انسان دیگری را نجات دهند و این همان موضوعی است که هلال‌احمر بخاطر آن تشکیل شده است.

عبدالله آقاعلیخانی با اشاره به اینکه انسان‌ها ناگزیرند به مسائل بروکراسی ورود پیدا کنند، خاطر نشان کرد: باید مراقب بود اداری و بروکراسی کردن مفاهیم انسانی و مکانیکی و سخت افزاری کردن آن، به ساختار مفاهیم عمیق انسانی هلال‌احمر که همان نیات خیر است آسیبی وارد نکند.

وی تصریح کرد: امروزه همه درگیر آسیب های اجتماعی و خانوادگی هستند که می‌تواند به کشور آسیب بزند، حس همبستگی که هلال‌احمر در بین مردم به ویژه جوانان ایجاد می‌کند می‌تواند با همین مفاهیم انسانی به کم کردن آسیب ای اجتماعی کمک کند.

آقاعلیخانی در ادامه به تبیین نحوه بررسی ساختار اداری و وظایف با محوریت قانون و دستورالعمل ها در حیطه قانون و اختیارات و همچنین تحلیل و آسیب شناسی مشکلات موجود در جهت حل آن‌ها پرداخت.

گفتنی است در پایان جلسه تعدادی نهال زیتون در قالب اجرای پویش سبز با حضور مدیرکل بازرسی استان گلستان در محوطه ستاد جمعیت هلال‌احمر استان غرس شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.