×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۴ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 13 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
خبرهای خوش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان/بودجه فرهنگی و اجتماعی افزایش یافت

تشبیه نیوز گلستان – محمدرضا عجم، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خانواده شورای اسلامی شهر گرگان در نشست چندجانبه شورای اسلامی شهروشهرداری گرگان با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان با موضوع اجرای طرح شهید عجمیان ( مرمت و شاداب‌سازی مدارس) اظهارکرد: نقش معلم تنها در کلاس نیست بلکه در خانواده و اجتماع نیز باید فرصت نقش آفرینی آنان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ۳۷.۵ درصد مساحت شهر گرگان دچار محرومیت است، گفت: آخرین پژوهش‌های میدانی ما نشان می‌دهد که این محرومیت در حال افزایش است و مدیریت شهری به همراه سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید همه تلاش خود را معطوف به امر محرومیت‌زدایی کنند.

وی با بیان اینکه در جنوب شهر گرگان با کمبود مدرسه مواجه هستیم، افزود: برای رفع این مشکلات باید نهضت ساخت و تجهیز مدارس را دنبال کنیم و در کنار همه این‌ها، شهرداری و شورای شهر نیز باید به کمک مدیریت اجتماعی بیایند. برای همین شورای اسلامی شهرگرگان در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی،اجتماعی و همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای رفع محرومیت‌زدایی مصوب ودرنظر گرفته است.

عجم خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بخش زیادی از اراضی واقع در جنوب شهر که قابلیت و کاربری آموزشی داشت تبدیل به مسکونی و تجاری شده است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.