×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش قیمت۳۰ درصد ی کود شیمیایی در سال۱۴۰۳/ تدارک و توزیع کود شیمیایی بدون هیچ گونه خللی در حال انجام است

تشبیه نیوز گلستان – سید صمد ضیائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان گفت: قیمت اقلام هشت کود شیمیایی یارانه ای تغییر یافت که افزایش قیمت کود ناشی از مسائلی مانند تحریم ها و مشکلات ناشی از سیاست های ارزی کشور بوده است.
‌وی تصریح کرد: قیمت کود های شیمیایی یارانه ای توزیعی این شرکت صرفا برای محصولاتی که در چارچوب الگوی کشت قرار دارند می باشد و برای محصولات خارج از الگوی کشت مجاز نمی باشد.
وی به کارگزاری های توزیع و فروش نهاده های کشاورزی این شرکت تاکید کرد: به قیمت درج شده در سامانه و فاکتور فروش دقت نمایند تا بر اساس ابلاغیه فروش انجام گیرد.

ضیایی خاطر نشان کرد: با توجه به پراکنش بارندگی مناسب از سال گذشته و در سال جاری موجب خواهد شد امسال کشاورزان زودتر اقدام به کشت بهاره نمایند. بنابراین افزایش قیمت۳۰ درصدی کود شیمیایی، خللی برای تدارک و توزیع کود شیمیایی ایجاد نکرده است وکود کماکان در حال حمل و تخلیه از مبادی و پتروشیمی ها و کارخانجات تولید داخل به انبار ها و‌ کارگزاری های این شرکت می باشد
ضیایی قیمت ‌هر کیسه۵۰ کیلویی اوره را یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار ریال،سو پر فسفات تریپل/ هفت میلیون و یکصد و پنجاه هزار ریال،سوپر فسفات ساده و فسفات۱۳ درصد/ سه میلیون و پنجاه و پنج هزار ریال، سولفات پتاسیم/ هشت میلیون و یکصد و بیست و پنج هزار ریال، کلرور پتاسیم/ هفت میلیون و چهارصد و هفتاد و پنج هزار ریال، دی آمونیوم فسفات / هشت میلیون و شصت هزار ریال و میکرد و بی فسفاته گرانوله/ هفت میلیون و یکصد و پنجاه هزار ریال اعلام کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.