×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرپرست اداره گازشهرستان کلاله دراستان گلستان معرفی شد

طی حکمی از سوی علی طالبی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان آقای هادی اسلامی بعنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان کلاله منصوب گردیده و به فرماندار شهرستان معرفی شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان  ، در نشستی که به همین منظور درمحل فرمانداری شهرستان کلاله برگزار شد مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان ضمن تشکر از همراهی وهمکاری فرهاد شیبک فرماندار شهرستان ، به طور مختصر وضعیت گازرسانی منطقه را تشریح کرد.

طالبی در ادامه با تبریک سال جدید ، احترام به مراجعین ،ارائه خدمات بی منت و به موقع به مردم ،رفاه حال شهروندان ، نگهداشت و صیانت از تاسیسات و تجهیزات شرکت را امری بسیار مهم و ضروری برای مجموعه شرکت گاز خوانده که لازم است در سال جدید نیز مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه شیبک فرماندار شهرستان کلاله نیز از عملکرد شرکت گاز در سطح شهرستان و همچنین مدیریت بیسار خوب قلی پور رئیس اداره گاز ابراز رضایت نموده و اظهار داشت : اداره گاز منطقه با مدیریت شایسته خود یکی از دستگاه های برتر خدمات رسان شهرستان بوده که همواره پای کار بوده و خدمات قابل توجهی را بویژه در فصل زمستان ارائه داده و در این راستا کارنامه قابل قبولی کسب نموده است.

گفتنی است درادامه مراسم معارفه ، حکم انتصاب سرپرست جدید اداه گاز کلاله اعطاء شده و از خدمات رئیس سابق اداره گاز شهرستان در دوران تصدی مسئولیت تقدیر شد .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.