×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تسلیت مدیرکل بنیاد گلستان در پی شهادت جمعی از فرماندهان نیروی قدس سپاه در سوریه

تشبیه نیوز گلستان – مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، در پیامی شهادت سردار شهید زاهدی و همرزمانش را به دست صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار تبریک و تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرکل بنیاد گلستان در پی شهادت جمعی از فرماندهان نیروی قدس سپاه در سوریه
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

متن پیام دکتر جمال اسدی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
خبر شهادت «سردارسرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» ازفرماندهان جبهه مقاومت و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه و جمعی از همرزمانش در سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی ( ع) به دست صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار موجب تألم شد.

بزرگ‌مردان شجاع میدان دفاع از حریم اهل‌بیت (ع)، سرداران سرافراز مبارزه با استکبار جهانی و فرزندان برومند ایران اسلامی با تیر توطئه و خباثت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار در خون خفتند ولی دل‌های داغدار ملت ایران بیدار است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با تأسی از مکتب عاشورا و اراده‌ای راستین پاسدار خون شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی خواهند بود.

بدون تردید خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.
اینجانب شهادت سردار شهید زاهدی و همرزمانش را به به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت می گویم. راه این شهیدان گران‌قدر و هم‌رزمانش در محور مقاومت ادامه خواهد داشت و بی‌شک سرنوشت اشغالگران قدس شریف فرجامی جز شکست و نابودی نخواهد بود.
جمال اسدی
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.