×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حدود یکصد هزار مسافر با حمل و نقل عمومی گلستان سفر کردند

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: آمارهای منتشر شده از صورت وضعیت و اسناد سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز ۱۰ فروردین ماه امسال بیانگر سفر ۹۳ هزار و ۶۹۷ نفر از مسافران نوروزی با حمل ونقل عمومی استان است.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، محمد شهری با اشاره به جابه جایی بیش از ۹۳ هزار مسافرنوروزی با حمل و نقل عمومی استان اظهارداشت: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۳ طی ۱۱ هزار و ۷۳۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری انجام شد.
وی افزود: با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته بین انجمن‌های صنفی کارفرمایی، شرکت‌های مسافربری و انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل جاده‌ای، برنامه‌ریزی منسجمی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ برای رفاه مسافران نوروزی انجام شده است.
شهری با اشاره به فعالیت ۷۶ شرکت مسافربری یادآور شد: این شرکت ها در ۴۴ پایانه عمومی و خصوصی استان به مسافران خدمات رسانی دارند.
وی با ذکر اینکه ۲ پایانه عمومی فعال مسافری در گرگان و گنبد داریم،گفت:۱۵۰ دستگاه اتوبوس، ۶۰۰ دستگاه مینی بوس و ۸۰۰ سواری با رانندگی ۲ هزار و ۷۰۰ راننده در این ایام به مسافران درون و برون استانی خدمات ارایه می‌کنند.
شهری، رعایت حقوق مسافرین از طرف رانندگان و شرکتها و همچنین توصیه برای رعایت قوانین و مقررات و پیشگیری از حرکات حادثه‌ساز با هدف حفظ جان مسافرین هم انجام شده است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.