×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور برگزار شد/ ارتباط ویدیو کنفرانسی با ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان

این جلسه با حضور وزیر کشور و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور استان‌ها برگزار شد.

تشبیه نیوز گلستان – به‌منظور بررسی آخرین وضعیت و اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۳ در سطح کشور، جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی به ریاست سید مهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و دبیر ستاد و نمایندگان کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان برگزار شد.

سیدمهدی مهیائی در این جلسه گفت: با توجه به تقارن دو عید ملی و مذهبی تمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز ۱۴۰۳خدمات رسانی شایسته به گردشگران با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان است.
معاون عمرانی استاندار گلستان و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد: در ایام نوروز ۲۱ جشنواره و ۳ کمپ نوروزی در قالب جشن‌های ملی نوروزگاه با اجرای برنامه‌های نوروزی و مذهبی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین به منظور معرفی و حمایت از هنر صنایع‌دستی در ایام نوروزی در سطح استان هنرمندان صنایع دستی در قالب ۲۹ بازارچه دائمی و موقت صنایع‌دستی در ۴۸۱ غرفه و ۱۱۳ فروشگاه صنایع‌دستی به ارائه محصولات خواهند پرداخت.

معاون استاندار در پایان با اشاره به آنکه ظرفیت بسیار خوبی برای اقامت گردشگران در استان نظر گرفته شده است افزود: در نوروز ۱۴۰۳ در مجموع بیش از ۱۴۹ هزار نفر – شب ظرفیت اقامتی در استان فراهم شده است که از این میزان ۱۲ هزار نفر – شب اقامت مربوط به ۵۷۴ تاسیسات گردشگری استان است.

در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور که به‌صورت ویدیو کنفرانس با استان‌های سطح کشور برگزار شد، گزارشی از آخرین اقدامات استان‌ها در ارتباط با سفرهای نوروزی توسط استان‌ها ارائه شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.