×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اسکان ۳۳ هزار مسافر فرهنگی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش گلستان تا نهمین روز سال ۱۴۰۳

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سیدرضا نظری مدیرکل آموزش‌ و پرورش و رئیس ستاد اسکان فرهنگیان استان به همراه قلی نژاد معاون آموزش متوسطه و محمود حسین زرگری دبیر ستاد اسکان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی بعد از ظهر چهارشنبه هشتم فروردین ماه، به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به فرهنگیان از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان علی آباد کتول بازدید کرد.

نظری با بیان اینکه ۱۴۱ مدرسه، چهار مرکز آموزشی و رفاهی در استان گلستان برای پذیرش مهمانان نوروزی فرهنگی آماده شده است، گفت: بر همین اساس، مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان‌های گرگان و گالیکش به ترتیب پرمسافرترین مراکز استان شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان تا هشتم فروردین ماه، ۷هزار و ۳۵۴ خانوار (۳۳ هزار و ۱۱۶ نفر) در این مراکز اسکان یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه ستاد اسکان به طور رسمی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ اسکان مسافران را شروع کرده است افزود: امکان پذیرش روزانه بیش از ۴ هزار و پانصد نفر در اماکن آموزش و پرورش در چهارده شهرستان استان وجود دارد.

نظری گفت: دوازده فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو – پذیرش غیرحضوری فعال می باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.