×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشارکت بیش از هزار و هشتصد دانش آموز در پایگاه‌های مطالعاتی نوروز ۱۴۰۳ مدارس استان گلستان

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، بعد از ظهر چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳، سیدرضا نظری مدیرکل به همراه محمد تقی قلی نژاد معاون آموزش‌ متوسطه، سید عبداله سیدکتولی مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی از پایگاه‌های مطالعاتی نوروز ۱۴۰۳ مدارس شهرستان علی آباد کتول بازدید بعمل آوردند.

سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، طی این بازدیدها گفت: این پایگاه ها در چهارده‌ شهرستان استان گلستان با هدف تقویت بنیه علمی، رفع مشکلات درسی و مفاهیم آموزشی و آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای ورود به عرصه امتحانات نهایی و کنکور سراسری، به مدت ۲۰ روز در مدارس منتخب استان تشکیل شده است.

نظری افزود: ۷۰۰ دختر و ۶۱۹ پسر به صورت حضوری در چهل و یک پایگاه مدرسه‌ای و از پایه های مختلف در این دوره شرکت کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره پایگاه مطالعاتی مجازی در نوروز امسال گفت: این پایگاه های مجازی، در دو گروه مطالعاتی دختران با ۳۲۰ دانش آموز و پسران با ۱۱۴ عضو در بستر شاد از دوم فروردین آغاز شد و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد.

نظری ادامه داد: برای سه گروه انسانی، تجربی و ریاضی برنامه متغیر مطالعاتی پیش نویس ارسال گردیده و دانش آموزان با توجه به برنامه روزانه خود می توانند برنامه را تغییر دهند و از ۸ صبح الی ۱۱ هر روز دو کلاس برای دروس تخصصی رشته های مختلف در بستر شاد برای دانش آموزان برگزار می‌گردد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.