×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید ۹هزار ۶۱۰مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان

تشبیه نیوز گلستان – سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان گفت: از ابتدای طرح ستاد تسهیلات نوروزی (۲۴ اسفندماه) تا عصر روز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹۶۱۰نفر از اسکله‌های تفریحی بندر ترکمن و بندرگز بازدید کردند.

سید محسن طیرانی گفت: از ۲۴ اسفندماه تا عصر روز شنبه۴ فروردین، ۹۶۱۰ مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی بنادر گلستان بازدید کردند.

سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان در خصوص اهم اقدامات بنادر گلستان در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: ۲۲۰ ثوب جلیقه نجات و چهار ثوب حلقه نجات در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی برای اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز توزیع شد.

وی بیان کرد: نصب بنر خوش آمدگویی به مسافران نوروزی در اسکله‌های ترکمن و گز، نصب بنر راهنمای استفاده از جلیقه نجات در اسکله های ترکمن و گز، استقرار دو فروند قایق جستجو و نجات دریایی با تجهیزات کامل ایمنی در اسکله‌ها و در اختیار قرار دادن کپسول حریق و جعبه کمک های اولیه از دیگر اقدامات بوده است.

طیرانی عنوان کرد: اسکله‌های چوبی بندرگز و بندرترکمن در راستای ایمنی ترمیم و بازسازی شده است.

طیرانی در ادامه گفت: پارکینگ محوطه اداره بندرترکمن نیز برای خودروهای مسافران نوروزی بعنوان پارکینگ پشتیبان در اختیار شهرداری بندرترکمن قرار گرفته است

طیرانی در پایان گفت ، بنادر استان با فرماندهی پایگاه دریابانی بندرترکمن برای کنترل مسافر در اسکله‌های بندرگز و بندرترکمن همکاری دارد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.