×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخلیه و بارگیری بیش از ۵۴۸ هزار تن کالا در اداره کل راه آهن شمال شرق ۲

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق۲ گفت: مجموع تخلیه و بارگیری اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ در آخرین روزهای سال به ۵۴۸ هزار ۵۴۵ تن رسید.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی راه آهن راه آهن شمال شرق۲ ، محمد رضا حبیبی درخصوص آمار تخلیه و بارگیری کالا در حوزه استحفاظی اداره کل راه آهن تا۲۸ اسفند ماه امسال، گفت: در این مدت ۵۴۸ هزار و ۵۴۵ تن انواع کالا در این پایانه ریلی تخلیه و بارگیری شده است.
وی افزود: در ۱۲ ماهه پارسال میزان تخلیه و بارگیری ۴۹۹ هزار ۹۵۰ تن بوده که امسال در چنین روز ی به ۵۴۸ هزار و ۵۴۵ تن رسیده است که درمقایسه با چنین روزی (۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ ) شاهد رشد ۱۰ درصدی می باشیم.
حبیبی درخصوص تعداد واگن‌های بارگیری اظهار داشت : در ۱۲ ماه امسال ۹ هزار و ۶۴ واگن بارگیری شده است که پارسال در چنین روز ۸ هزار و۲۷۹ واگن بوده است.
به گفته وی؛ میزان بارگیری کالا از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه پارسال ۳۹۴هزار و ۸۴۴ تن ثبت شده است که با رشد ۱۴ درصدی در ۱۲ ماه امسال، به ۴۴۹ هزار و ۵۴۱ تن رسید.
حبیبی در ادامه افزود : صادرات ریلی امسال از طریق حوزه استحفاظی این اداره کل ۳۸۹ هزار و ۸۷۹ تن بوده که شاهد رشد ۲۶ درصدی هستیم که توسط ۶ هزار و ۲۰۷ واگن بارگیری و به کشور های cis اعزام گردید این در حالیست که سال قبل در چنین روزی ۳۰۹ هزار ۸۵۰ تن بوده است.
عمده محصولات صادر شده از طریق مرز ریلی اینچه برون استان گلستان از ابتدای سال جاری تاکنون شامل سیمان ، کاشی ، سنگ آهن ، شکر و آهن آلات بوده است و عمده محمولات وارد شده از این حوزه به کشور محصولاتی همچون روغن پایه،جو و گندم می باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.