×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آماده‌باش تمام و کمال هلال احمر گلستان در آستانه نوروز/ مسافران با احتیاط سفر کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان نیروهای عملیاتی استان در آماده باش کامل قرار دارند و برای فراهم کردن آرامش مسافرین نوروزی از تمام توان عملیاتی استان استفاده می کنند.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مبنی بر بارندگی، وزش باد نسبتا شدید، در نواحی کوهستانی ریزش برف و مه غلیظ و کاهش محسوس دما از سه شنبه شب ۲۹ اسفند تا ظهر پنج شنبه ۲ فروردین، نیروهای عملیاتی هلال احمر استان در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح رودخانه و مسیلها به ویژه رودخانه اترک، اختلال در تردد جاده ای به ویژه مناطق کوهستانی، احتمال آسیب به برخی سازه های موقت همچون چادرهای مسافرتی و احتمال شکستن درختان به هموطنان توصیه می شود از توقف در حاشیه رودخانه ها و اسکان در مناطق پر خطر اجتناب کنند.

غریب آبادی خاطر نشان کرد: با عنایت به اجرای طرح امدادونجات نوروزی هلال احمر استان از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین با ظرفیت ۳۶ پایگاه ثابت، موقت و مرکز امدادی و بکارگیری روزانه ۱۰۷ نیرو در آماده باش کامل قرار دارد.

وی به خانواده ها توصیه کرد: در ایام سفرهای نوروزی با در نظر گرفتن تمهیدات پیشگیرانه، احتیاط در جاده ها از رفتن به مناطق پرخطر پرهیز کنند و آغاز سال نو را با حوادث ناگوار برای خود و خانواده همراه نکنند.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هموطنان است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.