×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از خزانه معین استان

صبح روز دوشنبه بیست و هشتم اسفند ماه دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی از خزانه معین استان بازدید نمود.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ به همراه صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی از مجموعه خزانه معین استان بازدید نمود و از نزدیک در جریان منابع ومصارف استان گلستان قرار گرفت.
دهنوی گفت: امروز صبح از مجموعه دستگاه ‌هایی که در این روزهای پایانی سال زحمات زیادی رو متحمل شده اند بازدیدی داشته باشیم و شاید در حال حاضر بخشی از دستگاه های اجرایی کارشان رو به اتمام باشد ولی تازه کار این دوستان شروع شده است.
وی ادامه داد: در مجموعه اقتصاد دارایی استان هستیم در جمع همکاران ما در مجموعه خزانه که تلاش شبانه روزی این دوستان انشالله ادامه خواهد داشت تا آخرین ساعات ۲۹ اسفند همه تلاششان را خواهند کرد که تخصیص های که برای استان صادر می شود را به نحو احسن توزیع نمایند.
دهنوی گفت: از نزدیک وضعیت خزانه را جویا شدیم و در جریان وضعیت منابع استان و مصارفی که تا به این لحظه تخصیص پیدا کرده و وجوهی که به حساب دستگاه های اجرایی واریز شده قرار گرفتیم که جا دارد به همه این عزیزان خدا قوت گفته و از همه مجموعه همکاران ما ذیحساب‌ های زحمتکش ما در دستگاه‌های اجرایی و مجموعه همکاران در خزانه معین استان کمال تشکر را داشته باشم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.