×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، به مناسبت آغاز سال نو

روح اله مهری، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، در پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز، بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، بهار معنویت را تبریک گفت.

نوروز فرخنده همواره برای ما مردمان این سرزمین باستانی مظهر شور و شکوه، آرامش و آسایش، معنا و معنویت، تجلی انوار الهی و فرصتی ذی قیمت برای رشد و تحول درونی بوده است. به همین سبب، همه ما به هنگام مراسم تحویل سال نو دست دعا و نیایش به سوی آستان ربوبیت بلند کرده و از اعماق وجودمان فریاد بر می آوریم” ای دگرگون کننده قلب ها و چشم ها، ای گرداننده و نظم دهنده روزها و شب ها، ای تغییر دهنده حال انسان و طبیعت، حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما” و امسال همه ما بسی خرسندیم که معنا و معنویت نوروزمان صد چندان گشته است؛ چون آغاز سال نو با ماه دعا و عبادت، رمضان مبارک، تقارن یافته است، بی گمان این تقارن و همزمانی مبارک بدان معنا است که شور و شعف بهاری با معنا و معنویت رمضانی در هم آمیخته است تا با خلق ترکیبی فرخنده به ما امنیت روانی و آرامش معنوی را ارزانی دارد.

اینجانب از طرف خود و یکایک همکاران خویش در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، آغاز سال ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی “مدظله العالی” و شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم . از حضرت باری تعالی و ذات مقدس امام عصر (عج) سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و موفقیت و بهروزی را برای یکایک هم میهنان گرامی مسألت می‌کنم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.