×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه هماهنگی عوامل اجرایی عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان برگزار شد

جلسه هماهنگی عوامل اجرایی عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان برگزار شد
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان ، به منظور انجام هماهنگی های لازم برای اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان ،روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ ،نشست مشترکی بین سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان با عوامل اجرایی عملیات حج تمتع اداره کل فرودگاه های استان و مدیران منتخب کاروان های حج تمتع برگزار شد.
در ابتدای این جلسه ، متانت مدیرکل فرودگاه های استان از آمادگی فرودگاه بین المللی گرگان و هماهنگی های لازم در راستای ارتقاء خدمات رسانی به زائران بیت اله الحرام خبر داد و گفت: ارائه خدمت شایسته ، تکریم و رضایتمندی حجاج از اولویت‌های اصلی فرودگاه بین المللی گرگان است.
در ادامه مدیر حج و زیارت استان گفت: این جلسه به منظور هماهنگی های بیشتر در خصوص اعزام زائران حج تمتع استان انجام شده است . ایشان از همکاری فی مابین همه دستگاههایی که در امر اعزام حجاج نقش دارند تقدیر و تشکر نمود .
در این جلسه در خصوص موضوعاتی همچون بار زائران ،حمل و نقل، ساعت ورود زائران به فرودگاه و از همه مهم تر به دلیل محدودیت فضای فرودگاه ، رعایت دستورالعمل های امنیتی و جهت رفاه حال حجاج و جلوگیری از خطرات رانندگی در خصوص ورود مستقبلین به فرودگاه و ….. تبادل نظر و مقرر شد از ورود مستقبلین در محوطه فرودگاه در زمان ورود حجاج به میهن اسلامی جلوگیری شود و ان شاء ا… با هماهنگی مسئولین استانی و شهرستانی ،استقبال از زائران خانه خدا در فضاهای مناسب همان شهر محل اقامت زائران انجام شود .
لازم به ذکر است در حج آتی از استان گلستان ۵۱۱۵ نفر در قالب ۳۹ کاروان( ۴۹۷۵ نفر زائر و ۱۴۰ نفرعوامل ) برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف خواهند شد .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.