×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ویژه برنامه با کاروان کتاب در مناطق عشایر نشین مراوه تپه گلستان

به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و برای پنجمین بار متوالی، ویژه برنامه با کاروان کتاب در مناطق عشایرنشین شهرستان مراوه تپه گلستان برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، ویژه برنامه با کاروان کتاب با هدف ارائه خدمات به ساکنان مناطق کم برخوردار در مناطق عشایر نشین شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

در این ویژه برنامه با حضور مریم اسمعیلی معاون اداره کل و کارکنان کتابخانه های عمومی گلستان و همچنین معلمین مناطق عشایری، برنامه های شاد و متنوعی برای کودکان و نوجوانان دانش آموز عشایر انجام شد.

مسابقه قصه گویی، مسابقه فوتبال، والیبال، مسابقات محلی، پخش موسیقی ویژه کودکان و نوجوانان، هنرنمایی تن پوش کودک آقا و خانم کتابدار از جمله برنامه های اجرا شده در سفر یک روزه در مناطق کم برخوردار بود.

در پایان به هریک از دانش آموزان شرکت کننده در این ویژه برنامه جوایزی اهدا شد.

گفتنی است، اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان در راستای سیاست های نهاد بر ارائه خدمات و اجرای برنامه در مناطق کم برخوردار هر ساله در چند نوبت در مناطق محروم و کم برخوردار استان برنامه های متنوعی اجرا می کند. شهرستان مراوه تپه یکی از مناطق عشایرنشین استان بوده و ۲ کتابخانه شهری و یک کتابخانه روستایی در این شهرستان فعال است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.