×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدارنمانیده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل انتقال خون استان گلستان

دکتر فاطمه محمدی مدیرکل انتقال خون استان گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برلزوم راه اندازی سامانه سیار خونگیری در گلستان تاکید کرد.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان، دکتر فاطمه محمدی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی به تشریح کامل فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه انتقال خون استان گلستان پرداخت و بر راه اندازی سامانه سیارنگهدای فرآورده های خونی دراستان تاکید کرد.
مهندس رمضانعلی سنگد وینی نماینده درمجلس شورای اسلامی گرگان وآق قلا نیز در این دیدار بر تلاش برای رفع کمبودها انتقال خون استان تاکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان ها نیز پایگاه انتقال خون راه اندازی شود.
وی ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل خدوم انتقال خون گلستان تصریح کرد: زحمات این عزیزان در این مدت بر کسی پوشیده نیست و جای تقدیر دارد.
مهندس رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: اهدای خون یک وظیفه دینی و دارای اجر بسیار بالاست چرا که گاهی این اهدا موجب می شود که بیماری از مرگ نجات یابد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد:در همین زمینه با استناد به برخی از آیات و روایات خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم زنده نگه داشتن و نجات یک انسان به معنای زنده نگاه داشتن تمام مردم است و از این منظر اهدای خون بسیار ارزشمند است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.