×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، صبح شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲، دهمین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان با حضور سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، سیدرضا نظری مدیرکل آموزش‌ و پرورش و دبیر شورای آموزش‌ و پرورش استان و سایر اعضا با دستور کار استفاده از ظرفیت قانون مالیات بر ارزش افزوده جهت ساخت و تکمیل مدارس در محدوده سکونتگاه های غیر رسمی و همچنین بررسی و پیگیری اجرای مصوبات پیشین در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در آخرین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش در سال ۱۴۰۲، ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات دبیرخانه و اعضای شورای آموزش‌ و پرورش استان در این سال گفت: جلسات این شورا هم در کمیت و هم در کیفیت یکی از منظم ترین جلسات حوزه ستادی است و امیدواریم که مجموعه تلاش های این شورای باعث اتفاقات خوبی در سطح مدارس شود.

مهاجر با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات شورا و تاکید بر پیگیری اجرایی شدن مصوبه فراهم آوری سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی از سوی شهرداری‌ها گفت: دبیرخانه شورا ضمن بررسی چگونگی اجرای مصوبات یکسال گذشته از سوی دستگاه‌های مسئول، در صورت عدم اجرای مصوبات در اسرع وقت، ضمن مکاتبه با دستگاه مورد نظر نسبت به علت خواهی آن اقدام و رونوشتی از آن را به استانداری ارسال نمایند.

سیدرضا نظری در ابتدای جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک، این ماه را فرصت بی نظیری برای کسب فیوضات الهی عنوان کرد و گفت: امیدواریم همگی بتوانیم به طور شایسته از فرصت های معنوی این ماه خاص استفاده کنیم.

نظری در ادامه ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین گفت: یکی از مهترین مصوبات جلسه قبل اجرای مواد ۱۳ و ۱۶ قانون شوراهای آموزش و پرورش بود که کارگروهی با مسئولیت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و با عضویت آموزش و پرورش، دفتر فنی استانداری و اداره کل امور اقتصاد و دارایی تشکیل شد که گزارش ارزیابی و چگونگی اجرای دقیق این مواد از سوی شهرداری‌های سراسر استان بررسی و نتایج آن در جلسات بعدی شورا ارائه داده خواهد شد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش گفت: تهیه اطلس اوان کودکی در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد؛ از اهداف اجرای این طرح می توان به مدیریت و تنظیم فرآیندهای سیاست گذاری و تدوین برنامه‌های استانی اشاره کرد. وی افزود: این طرح با استفاده از ظرفیت‌های بین بخشی و فرابخشی با رویکرد هم افزایی، هم نگاری و توسعه مشارکت بین بخشی اجرا می شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.