×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تبریک مدیرکل ثبت احوال گلستان به شهردار گرگان

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهردار مهدی باکری، روز شهردار را به مهندس سیدالنگی شهردار گرگان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بیست و‌ پنجم اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت شهردار شهید مهدی باکری است که با تصویب لایحه دو فوریتی شورای عالی استان‌ها در سال ۹۳ بنام روز شهردار و به یاد این شهید بزرگوار نامگذاری گردید.

آری؛ شهدا بهترین الگوی همه حرفه ها و مسئولین هستند و این مهم بر تارک سیاستها و اهداف والای انقلاب اسلامی نقش بسته است و چه افتخاری برای شهرداران این مرز و بوم، وارسته تر که شهید مهدی باکری شهردار ارومیه الگوی فعلی و معنوی آنها برای خدمت به مردم باشد.

امروز بدون تردید نقش شهرداران به منزله فرماندهان آبادانی و سرداران عمران است که برای ارتقاء شاخصه های بهتر در شهرها با تمام وجود تلاش می کنند و افتخار خادمی مردم را نصیب خود کرده اند و با تاسی از آموزه های قرآنی و اهل بیت (س) و همچنین الگو‌مداری از شهدایی همچون مهدی باکری در خط مقدم جهاد آبادانی و سازندگی تلاش می نمایند.

اینجانب برخود وظیفه می دانم ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهید جاویدالاثر مهدی باکری, روز شهردار را بر همه شهرداران با وجدان، پرتلاش و مدبر کشور بویژه شهردار شهر گرگان جناب آقای مهندس سیدالنگی تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان در راستای رضایتمندی به شهروندان شریف وشهید پرور شهر گرگان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

حمیدرضا مطیع، مدیرکل ثبت احوال استان گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.