×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان با حضور مهندس سنگدوینی برگزار گردید

تشبیه نیوز گلستان – مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در این جلسه بر ایجاد اشتغال بیش از پیش بینی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت از ۲۸۷۰۰ اشتغال ایجاد شده در استان بیش از ۹۶ درصد آن مورد وثوق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد.
مهندس سنگدوینی در این جلسه گفت: اینکه مردم در انتخابات یازده اسفند بیش از ۵۵ درصد مشارکت دارند یعنی مردم استان به نظام پایبند بوده و وظیفه مسیولین در دولت و مجلس مضاعف خواهد بود.
سنگدوینی گفت : اگر تعاونی ها زنده شوند کشور زنده تر می شود.
ایشان افزود این مهم در روستا بیشتر نمود دارد و اگر در روستا یک تعاونی فعال شود بسا مردم روستا که به درآمد مافی برسند.
نماینده مردم شریف شهرستان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت ما در ایجاد اشتغال و احیای تعاونی الگو های مناسبی داریم که با تعصب به این الگو ها می توان به ایجاد تعاونی مناسب و پایدار دست یافت.
ایشان افزود : اینکه ۹۶ درصد اشتغال در استان مورد وثوق بوده نشان دهنده این نیست که ما معضل اشتغال نداریم بلکه ما همچنان معضل اشتغال داریم.
ایشان به مراجعان به دفاتر نمایندگان مجلس اشاره کردند و گفتند اگر همت دولت بر ایجاد اشتغال است باید سرعت را افزایش و گستره و دامنه آن را بیشتر کند

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.